Dagens planering

Hej hopp...vaknade nyss typ, sitter och dricker kaffe :) dagens planer är plugga, plugga och plugga... sen tänkte jag åka till skbg också...fast bara snabbt...och kanske träffa T om hon har tid haha ...igår pluggade jag hela dan typ, eller nästan iallfall...ja och idol igår då..det var två bra killar som gick vidare iallfall...gillar båda två ...Jon är ju från Vås s¨å gillar han lite mer...han är så jävla skön... och så har jag fått lägenhet och nu måste jag bara tacka ja eller nej ...:s men den är ju från 10.01.01 men om jag tackar ja så har jag nåt att se fram emot...:) min mor tycker att jag ska tacka ja...asså den ligger 5 min från mdh , så det är perfekt...men som alla andra studentlägenheter så är den inte stor..men jag tycker att duger första tiden iallfalll..jag ska ju bara sova där ju typ, ;) men vi får se... nu ska jag plugga..ha det bra sötiisar



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0