Torsdag

hej hopp...idag är jag ledig ...känns bra fast jag måste plugga ändå ju ... idag måste jag tacka jag eller nej? jag tror att jag ska ta den där lägenheten..kollade på den igår , ganska okej..asså han hade ju massa grejer kvar och så men han fick plats med mycket i den där lilla lägeneten :) så den är inte så stor , men jag tror det räcker för mig första tiden. jag ska egentligen flytta första januari men jag ska ringa och fråga om han vill flytta ut tidigare för att han bor ändå inte där... :) jag ska nog jobba lite idag också...tror jag :/ asså  imon är det fredag redan, har IT föreläsning imon, och så  kollade på schema nyss och jag är ledig nästa fredag då tror jag att jag ska åka till Sthl och hälsa på A...undra vad hon tycker om det ;) nu ska jag fixa mig och göra nåt vettigt...ha det bra sötisar



Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tycker att du ska ta den :-) blir väl skönt med en lägenhet här nära skolan o slippa åka tåg o buss hela tiden :-)

2009-10-08 @ 17:16:22
URL: http://sannahamrin.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmmm ja du... kag tror att hon kan ju bli rätt glad att få träffa dig :D Puss, gumman!!!! Väntar.

2009-10-08 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0