Torsdag

hej hopp...bloggen ignorerades igår ...fråga inte varför..haha nej men jag orkade inte skriva :/ jaha det är redan torsdag,faen va  tiden går fort :) men det är bra för då får jag flytta snaaart :) kommer bli så jävla sköönt att slippa gå upp 5 varje jävla dag :s fast jag är ganska pigg just kl 5 men ibland orkar jag inte :s nu sitter jag och väntar på mina kära klasskamrater för vi ska åka till BK och intervju dom en gång till, vi måste ha svar på vissa frågor :s sitter och dricker kaffe nu, så göött:) och idag har jag både uggs och vinterjacka på mig, hur mysiigt som helst :) men idag är det kallt faktiskt :) och nu tänkte jag börja kolla på It uppgiften vi ska göra, den ska snaart in tror jag :s ja snart helg då då, och jag ska jobba i helgen, både lördag och söndag , det känns okej faktiskt :) fast lite surt också för att L och M ville jag skulle komma till Örebro ihelgen, dem ringde hem till mig igår, jag svarade inte på mobilen så då ringde dom hem :s ;) hur sööta som helst :) saknar er  ;) aja men snart ska åka dit tror jag :) fast nu är det så mkt i skolan och sen mkt annat också...plugg,plugg,jobb,jobb,packa,packa :/ hur kul som helst , NOT :( aja det är bara bita ihop :) ha det så bra sötiisar

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sanna

åh vad mysigt med uggs! det är så varmt o gosigt :-)

2009-10-29 @ 12:42:08
URL: http://sannahamin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jahaa, stackare! man vill ju veta.. men man kan hämta ut dem i hst expeditionen om man har leg med sig :-)

Jag tycker uggs är söta :-) PM:et går okej.. vi har fått ihop ca 10 sidor men hela analysen o d e kvar.. går det bra för er?

2009-10-29 @ 19:49:48
URL: http://sannahamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0