Torsdag

hej hopp :) jag är hemma tidigt idag, hur nice som helst :) och imon är jag ledig, sköönt för att i helgen ska jag jobba :) ja idag bev det BK, det var hur kul som helst, och han vi intervjude var jättetrevlig och vi satt där i två timmar och snackade, och sen fick vi gå runt och kolla på brandgrejer, det var coolt hahah jag fick springa till tåget idag , för bussen var sen,,bussarna på stan gåår ju så segt :/ sen när jag kom till fagge, var det en gubbe som var värsta sliskig, asså han började prata med mej om skolan och så, sen börja han säga att mina skor är jättesnygg och så, och helt plötsligt kom han och satte sig brevid mig, och börja fråga hur det var med mej , jo det är bra svarade jag, men han fortsatte och så började han skratta ??? :S, jag gick ut och satte mig då, men då följde han efter mig, hur äcklig som helst :s jag ringde till mor och prata med henne , då gick han , tur det. jag vet inte om han var full eller nåt, han var inte normal iallfall :s jag fick iallfall åka lastbil idag med :S och nu sitter jag här och käkar mat, två stekta ägg, sallad och te :) bra mat :) eller inte haha och om en månad ska jag flyttar  xD nice...börjar känna lite oro haha nää men lite pirrigt är det, men det blir kul :) och sköönt att slippa pendla :) men det är mest pirrigt för att jag vet inte hur jag ska klara att sova helt själv :s R sa att jag ska bjuda grannarna haha nää men jag hatar det och jag är mörkrädd typ, första nätterna kommer ju vara jobbiga :( men jag klarar nog det med ;)ha det bra sötiisar Ciao Här är dagens bilder  :)

 






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRANDMÄNN^^ OHH OMG jag vil ju också träffa dom ju;D het liksom, gift dig med en brand man vetja:D

2009-10-22 @ 23:05:17
Postat av: Anna

Gumman, Gud va jag älskar dig...... musiken blir ju bara bättre å bättre!!!!! Fortsätt så!!! Puss

2009-10-25 @ 02:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0