Torsdag :)

hej hopp :) nu är det helg :) idag hade jag föreläsning med Mats ...han är såå sköön ;) Bästa läraren just nu iallfall :) efter föreläsningen var det dags för gruppmötet och det gick bra ...det känns bra ;) sen hann jag gå på stan lite också ;) köpte en långtröja , två par örhängen och VR såklart :) så nu är jag GLAD :) och imon ska jag till STHL , hur kul som helst...och nästa vecka är ganska skön skolvecka...har skola bara tisdag och ons och sen tors blir det BK ;) längtar faktiskt att besöka BK :) nu ska jag fixa lite inför imon, och sen ba ta det lugnt ...men faen va alla ska tjata om det ska snöa imon :s jag orkar inte med snö just nu, och spec inte blöttttsnöö :(( nu ska jag käka lite :)

Ps: Lycka till på tentan imon gummz

Ps: det är så synd att du är så söt :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0