Tisdag

hej hopp...idag började dagen ganska bra...jag var hur trött som helst, asså övertrött ,så tågresan till skolan blev ju rolig...R ba kan du vara tyst nån gång, jag ba nej...sen sluta hon lyssna på mig typ... och jag sjöng saft,saft,hallonsaft hela tågresan,men det uppskattade hon inte :/ undra varför ??? hahah idag hade jag föreläsning med Mats, han är skööön..:) det är min lärare som är 70 + :) sen efter föreläsningen snacka vi lite om grupparbetet och sen åkte jag hem... imon har jag IT- labb , ska lära mig excel. hoppas på kort dag imon med ;) imon är det redan onsdag och då är det bara två dagar kvar till fredag, snart helg då då xD gu va trött jag är , ska nog sova snart :) ja men ni får hade så bra sötiisar


Ciao
Min favvolåt just nu :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmm.... pesenka mnogoobeshaushaya ((((

2009-10-13 @ 23:12:27
Postat av: Eve

hahha visst är den :) saft,saft, hallonsaft hahah

2009-10-14 @ 09:28:35
Postat av: Eve

jag sjunger den för dej på fredag ;)

2009-10-14 @ 09:28:56
Postat av: Anna

nu esli ya tebya vigonu za eto ne obijajsya ))))

2009-10-14 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0