Tentan

hej hopp...ja tentan gick ju såå bra ....nej jag´skojar bara ...det gick inte så bra . fast det var inte så svårt heller, men jag tror att jag blanda ihop lite grejer och så, men jag vill inte kolla i boken :s så jag får väl vänta och se ...får väl göra omtenta dan innan julafton :/ aja nog om det :) imon ska jag jobba iallfall...så ikväll ska jag bara mysa med min mor och Idol tror jag ... ta en drink kanske... vi får se...just nu har jag världens huvudvärk...jag har stressat så mycket de här dagarna ,det är därför ...nu vill jag ha godis :) ha det bra sötiisar



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

tänkte precis fråga dig om de gick bra hehe men nu vet jag, gick nog bättre än du tror ,brukar var så:D

Då är vi två med världens huvudvärk:(

2009-10-02 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0