Söndag

hej hopp...nu är jag tillbax...orkade inte blogga igår, hade lite mkt och göra..idag är det söndag och jag har redan jobbat och nu ska jag plugga lite och sen chilla ;) imon är ny vecka med massa plugg. men det betyder att det är snart fredag också, längtar ;) ja Sverige - Danmark igår haha det gick som det gick... men Zlatan var bäst som vanligt..jag tror inte att jag kommer över han nån gång . fast när jag var 12 så var jag helkär i honom, nu tycker jag bara att han är bra :) nu ska jag plugga, men skriver mer sen :) hade bra sötiiisar


Ciao
Ps. Jag var tvungen :)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

aa okej :-) jo det är jättebra faktiskt.. var nyss på bion.. såg fame.. var ju bra som helst! tipsar om den.. verkligen en sån där söt tonårskärleksfilm haha. Hur är det emd dig då? :-)

2009-10-11 @ 23:37:53
URL: http://sannahamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0