Paus

hej ..jag tar paus från pluggandet...kände att jag behövde det :) nu har jag iallfall läst boken, så nu ska jag läsa anteckningar för det är ju de som är det viktigaste eller det borde ju vara så ..fast man vet aldrig...men  jag har ju halva dan imon också ...i helgen ska jag jobba iallfall...både lördag och söndag tror jag...:) nu känner jag mig trött...gick upp halv 6 idag :s och guu va kallt det är nu... imorse var det minus grader ute när jag gick till bussen . juste jag ringde till hyresvärden och det blev ju massa krångel och jag blev skit irriterad på dom så jag får ringa imon istället :s

Ps. när jag frågar dej om du mår bättre , så förväntar jag mig ett svar :s

Nu är lite trött och irriterad


Ciao




Bäst att plugga till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0