Onsdag del 2

hej hopp...nu är jag hemma :) har varit det ett tag nu :) har hunnit äta och så också...det blev kyckling och ris, hur gott som helst :) det var länge sen jag åt kyckling :s jag köpte inte så mkt idag..asså jag hittade inget typ :s men det blev ett par gråa mjukisar, 2 nagellack och ett linne :) älskar mina nya mjukisar, så jävla sköööna <3333 grupparbetet gick bra iallfalll, och imon ska vi besöka BK, om vi httar dit haha och det är jag som ska läsa karta :) rätt person, "men du är ju med imon Eve, så du läser kartan ifall hon som hittar dit är sjuk imon," det sa min kära gruppkamrat idag :S aja vi får väl se hur det går :) jag hoppas att vi sluta tidigt också, så jag kommer hem tidigt :) är ganska sliten just nu :) har varit mkt nu :/ ...ikväll är det Greys Anatomy, nice xD undra om jag får lifta med min chaffis imon :s han har varit lite konstig och inte alls pratglad, aja vi får väl se imon :) ha det bra sötiiisar

Ciao


Kommentarer
Postat av: Tess

hehe kyckling va gött hörru du;)

mjukis e ju fett skönt o nice:D älskar mjukis( att gå i hemma)

2009-10-21 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0