Måndag

hej hopp :) måndag idag då :) åkte in till Vås och fick med mej hem två par skor och lite annat, ingen jacka..det var ju det jag skulle köpa...men men...fick inte se lgh idag men det blir på onsdag istället...hur kul som helst,   jag hoppas att R ska få de där lgh som hon vill ha, för då ska vi bo nära varandra och det blir hur bra som helst för att vi har värsta planer redan...vi ska nämligen laga mat tillsammns ibland för att det är så tråkigt att laga till sig själv bara :s men det är ju det.... aja vi får se hur det blir :) efter Vås idag träffade jag T i Fagge lite snabbt, men vi hann snacka lite och så...och nu är jag hemma och jag tänker inte göra så mkt mera idag...slappa bara :) ha det bra sötiisar



Dagens: Du har inga lår människa, kolla mina/ M

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0