Måndag

hej hopp söötisar :) ny vecka då då :) kom hem nyss..fick åka hem med R och hennes mor idag, extra nice...det är så tråkigt att alla har lov nu, då får jag pendla själv och det är inte nice :) och så trodde jag att jag skulle slippa åka imon, men icke. jag ska dit och jobba med grupparbetet, men nice att vi ska göra det på morgonen så kommer jag hem tidigt :) idag var lite på stan igen, köpte svarta mjukisar (köpte ju graå förra vecka,men var tvungen att ha svarta också) , köpte även en svart kortklänning och vita benvärmare :) lagom nice :) R köpte en vinterjacka, jättesnygg ;) det blev grå tack och lov, hon tänkte köpa röd men alla fjortisar har ju röd jacka i år :) ( jag hade röd förra året, men då hade inte alla fjortisar det) ... ja sitter och käkar lite mat nu  , ska plugga lite , sen ska jag chilla hahah men ha det bra så länge...juste jag köpte marabou VINTER , nja smakar pepparkakor så den var ju ganska goo, men jag är inte så mkt för choklad :) jag äter typ inte godis...:) Marabou SOMMAR med jordgubbar var mkt godare :) nu vet ni det ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0