Måndag

hej hopp sötiisar :) nu är jag hemma, kom nyss typ, sitter och käkar lite sallad, fast jag har käkat donken idag med A :) haha fast börjar tröttna på donken mat :s nu måste jag plugga, men jag tänkte berätta lite om helgen innan :) ja Fredag : jag åkte till Sthlm då , var framme vid 5 typ, A mötte mig och så, sen gjorde vi väl inte så mkt i fredags :) det blev några drinkar bara och mys och snack ;) sen Lördag: då var det biljard, så nu kan jag spela biljard hahah det var skit kul :) jag hade bra lärare :) A då såklart och så några killar vid bordet brevid vårt, en av dem var jättebra på biljard, så han försökte lära mig, först tänkte jag okej han berätta väl och sen låter han mig va, men så blev det inte :S han var på mig hela tiden typ, men hans tattooos var heta xD han var inte så värst snygg, men men :) han hade massa tattoos iallfall,armarna, ryggen och så ;) gullig var han väl :) (undra va A säger om det)  det var iallfall kul och spela biljard :) och A fick leka fotograf åt några andra killar, men deras kamera funkade typ inte :) och så fick jag dricka öl( jag brukar inte dricka det vanligtvis) men biljard och öl hör ihop tydligen, lakritsshots äger fortfarande xD tur att A hade det hemma också :) hon har värsta bar hem xD och hon är bäst på göra drinkar, så hon borde faen bli bartender, men hon är för smart för det :) ja juste A kom på att det var 20 årsgräns där precis innan vi skulle gå in , men tur att vakten var så snäll, så jag fick ju komma in ändå, flörta mig in hahahha :) och så Söndag: ja jag skulle ju åka hem då, men det blev inte så...det blev lite mys istället, vi gjorde ansiktsmask och så lite skönthetsgrejer :) så jag åkte hem idag istället, och jag hade hur KUL som helst, men det har jag alltid där :) och när jag ska flytta snart och det är bara en timme till sthlm från vås så då blir det ännu mysiigare :) oj det blev långt inlägg idag, hoppas nån orkar läsa det :)))) tack för helgen gummz, älskar dej :)))))))) jag lägger ut lite bilder sen ;) hade bra sötiisar

Ps: kaviarsmugglare???? hur faen kom du på det??


Ciao


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag klarade mig genom hela )))))

Hahah gullig va han väl, biljardkillen ))) Men det där tyckte jag va det absolut roligaste: "han hade massa tattoos iallfall,armarna, ryggen och så..." Vad är det jag har missat?

Jag har ju tänkt på att bli bartender... men efter att man fått en sån beröm, får jag se vad det blir av det ))))

PS. Hoppas du hittar lämpliga foto :D

Celuu krepko krepko ))))

2009-10-19 @ 21:17:51
Postat av: Eve

hahahh va bra :))))) hahah så du tycker det också :) men du var ju på toa lite då och då hahahhaahahhah men han hade ju tattooos på ryggen :) hahah okej men laktrisshots klarar du ju av ;))))) okej jag ska försöka :P puss puss

2009-10-19 @ 21:23:36
Postat av: Anna

Ryggen o armar såg jag.... men det där "och så..." undrar vad det är för ngt???

2009-10-19 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0