Lördag

hej hopp sötiisar ...allt bra med mej :) är ju hos den bäste A :) älskar den tjejen, hur mkt som helst ;) en syster som jag aldrig fick, eller jo jag har ju henne haha :) asså jag kanske var lite för hård i förra inlägget, men men :) du vet att jag gillar dej ändå, :)(tolka det hur du vill) haha fast du är cp ibland :) igår åkte jag tåg och det var ju sjukt mkt folk och så var det jätteonödigt att köpa biljett, för dem kollade aldrig :s aja nu ska jag vara social, får se vad vi hittar på ikväll, men jag kanske skriver sen eller så skriver jag imon :) ha det bra sötiisar puss puss


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men gumman )))) Va söööt du e!!!! Tack så mycket!!! Älskar dig oxå! Va grymtkul att ha dig här :DDD

Pussar och kramar ))))

2009-10-19 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0