IT

hej hopp ... sitter och jobbar med excel, jag kan ju det här :) så jag orkar inte jobba, haha faen va kallt det är idag, och dagen började inget bra, tåget var 20 minuter försenad, hur jobbigt som helst och R var ju inte med idag så det var skittråkigt och stå där själv och frysa :(( allvarligt så vet jag inte varför jag åkte in idag, läraren är inte här och det vi gör nu kunde jag jobba med hemma... men men ...jag ska nog åka hem snart... undra om jag ska köpa donken paj på vägen till tåget :) länge sen nu...typ förra vecka :/ aja nu ska försöka vara duktig ett tag till :) typ 30 minuter eller nåt , sen drar jag :) ha det bra sötiisar ..skriver nog mer sen.har datorn med mej idag :)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0