Fredag

hej hopp...fredag :) Idol idag :) nice ...idag åkte jag in för jag hade IT föreläsning och det var hur tråkigt som helst...så jag gick på stan istället och köpte en jacka...nu är jag hur glad som helst..nu har vinterjacka :) ihelgen ska jag jobba iallfall...och nästa helg ska jag till Sthl..längtar...det var länge sen jag träffa A :) saknar dig gumman..men nu har vi iallfall bestämt att jag ska dit , så hoppas det blir av :) nästa vecka är det ganska mkt plugg också, men men...och nu längtar jag till första december :) idag blev donken ...som vanligt då..men nu börjar jag bli trött på "lilla meny" :s nu måste jag fixa lite, så ha det bra sötiisar


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0