Fredag

hej hopp :) jag är ledig idag , nice :) idag ska jag väl inte göra så mkt ... sitter och äter frukost nu, kaffe :) det är ett måste,för annars funkar inte Eve som hon ska :) idag ska jag bara mysa och ikväll är det idol, :) och imon ska jag jobba :s det hände en sak igår och det känns faktiskt ( fast jag trodde inte att jag skulle bry mig) , men efter att jag har pratat med R och T och båda sa att jag ska följa mitt hjärta så jag ska lyssna på dom för en gångs skull ;) R : Följ ditt hjärta, men använd huvud också :) hon va jättegullig igår :) och nästa vecka har alla lov, men inte jag :) fast jag är ledig både torsdag och fredag nästa vecka , tror jag, fast det blir ju massa plugg hemma istället, men jag ska nog hitta på nåt med T , länge sen :s skriver mer sen ha det bra så länge sötiisar

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

hehe exakt det ska du göra:D bra du lyssnar på oss:D

2009-10-23 @ 12:44:56
Postat av: TESS

hehe Ja men jag har börjat tycka det är snyggt, kan ju beror på att du har haft röda naglar:P ja men typ nästa fredag skulle ju kunna gå:D elleerr ja det går säger vi. får väl ställa in allt annat:D hehe jo jag vill gärna se vart du ska bo:D puss puss

2009-10-23 @ 12:46:46
Postat av: Eve

hahha ja ibland är det bra :) jag har faktiskt röda naglar nu :) ja fredag eller torsdag :) ja vi får ställa in allt annat :) haha okej ja så du hittar dit sen :D men då säger vi så

2009-10-23 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0