Torsdag

hej hopp :) jag har nyss vaknat , ligger i sängen och lyssnar på musik, men måste upp för att jag vill ha kaffe och det är ingen hemma så ingen kan hämta kaffe till mig :/ idag ska jag plugga till tentan :s och inte göra så mkt mera ... och det är hur mkt snö som helst och det snöar nu med :s faen jag vill inte ha snö, okej det kanske är mysiigt men kallt ju...idag ska jag ringa massa, asså om folk gjorde rätt på en gång så skulle man inte behöva ringa och klaga ...men men ...det är snart helg igen ...sköönt ;) i helgen ska jobba bara på lördag :) nu ska jag försöka ta mig upp och käka lite frukost och sen se Våra bästa år :) men vi höres säkert under dan puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0