Torsdag

hej hopp :) Jag är duktig tjej idag :) nu har jag fixat adressändring , bostadsbidrag och så har jag betalat hyran :) nu känns det bra ... jag får hämta nycklar imon också, såå det känns najs att det är fixat, men jag är ju så bra på att snacka med folk i telefon och få som jag vill tillslut ;) resten av dagen ska jag packa och så m¨ste jag göra IT, så M kan kolla på det på måndag och hjälpa med det jag inte fixar :) men sköönt att vi har den till 17 dec, så det är lite tid kvar :) jag jobbar bäst under stress haha men nästa vecka måste vi börja med ekonomistyrning och IT :) ganska glad att min mor är ekonom och att hon kan hjälpa oss om vi fastnar på nåt :) fast jag har också gjort det vi ska göra, så jag kan mkt :) ekonomistyrning känns lagom najs , jag får massa repetition bara nu i början :) nu ska jag käka lite mat och sen sätta igång med saker och ting , så jag får nåt gjort :) ha det bra sötiisar

Puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0