Torsdag

hej hopp :) dagens föreläsning förvirrade mig eller jag tycker inte  att han gick igenom nåt vettigt , han sa bara det som skulle komma på provet :s men iallfall nue jag hemma och ska börja plugga snart ...har ju tenta imon :s hur kul som helst , NOT ... sitter och käkar tacos nu, då orkar jag säkert plugga ett tag :) idag åkte R med mig iallfall och det var kul :) länge sen jag såg henne :) men hon  säger att vi sågs i måndags, fast neeeej ...sen träffa jag T idag med, hon ska följa med till B , lovade hon :)))) va nice  :) )) nue ska jag plugga ha det bra sötiisar puss puss


Ps: Det skulle va hur coolt som helst om du skulle bli brandman på riktigt :)



Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

hehe ja de har jag lovat och de ska jag hålla:D

brandman haha de är ju så ute:P

2009-11-12 @ 16:19:30
Postat av: Eve

hahha va bra :) vi får ta det nån dag när jag ledig :) skärp diiig :)

2009-11-12 @ 16:32:44
Postat av: TESS

Ja visst. jag kan typ alla dagar förutom onsdagar:P

haha oKEY DA

2009-11-12 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0