Tisdag

hej hopp:) idag fyller min blogg ett år :) grattis...tänk att jag har bloggat i ett år nue , undra om jag orkar göra det ett år till, jo det klart jag gör det :) idag har pluggat hela dan typ, det går ganska bra än så länge ...jag har  också packat lite grejer och då hitta jag massa brev som jag och L skickade till varandra när vi var 14 tror jag..haha asså vi bodde typ 20 meter från varandra och vi sågs varje dag, men ändå så skrev vi brev till varandra...asså det var vår grejer :) gamla minnen är härligt ;) saknar den tiden ibland ... men allvarligt vi skrev om allt och inget...nu är det tre veckor kvar tills Eve blir vuxen och flyttar :) eller vuxen ??? det blir jag aldrig hahha ... imon blire tentaplugg hela dan :s aja sånt är livet :) nu ska jag käka pepparkakor med philadelphiaost, det är såå göött . ha det bra sötiisar


Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

Oj va länge. GRATTIS

2009-11-10 @ 20:28:17
Postat av: Eve

Bloggen tackar hahaha

2009-11-10 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0