Tisdag

hej hopp sötisar :) jag är trött idag :) det är jobbigt att gå upp 5 två dagar i rad och tredje blir imon :) och R är inte med imon, tråkigt :) idag åkte vi första klass hahah fast vi delade på en plats för killarna kunde inte flytta ihop sig :s det va sjukt mkt folk på tåget idag...

igår fick jag en glad överraskning :) det är bra att mobilen ringer upp folk utan att man vet om det :) haha nää men det var en gammal kompis mobil som ringde mig, men sen ringde kompisen upp mig och det var sjukt kul och snacka gamla minnen och så :) typ örebro tiden haha vi brukar inte höras så ofta, men det händer :) och igår snacka vi över en timme s¨å det vara nice :) vet inte vad vi snacka om , men kommer bara ihåg att han lovade att göra 4 saker för mig xD vad kan det vara då??? hahah

 idag ringde jag upp tanten och fråga om nycklarna och hon sa att hon skulle höra av sig, och det gjorde hon också men jag vet fortfarande inte om jag får nycklarna innan helgen :S

jag slapp ta bussen idag, fick åka med E, alltid lika najs, och nu har jag nåt att längta efter också :) haha

Dagens fråga: 4, 6 eller 8 pack??? hahhahaha jag väljer 6 , så E det är dags att börja gymma på riktigt :D


Puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0