Söndag

hej hopp sötiisar :) söndag idag, hatar söndagar typ :/ imon är massa plugg igen...känner mig sliten just nu ... jobbar och pluggar och packar :) haha igår börja jag packa lite och det gick ju bra men det var INTE kul :s min mor skulle hjälpa mig men jag blev bara irriterad på henne :/ men nu har jag iallfall packat alla mina skor som jag inte använder just nu ... jag hatar att packa , det är bara sååå tråkigt :/ aja nog om det ...kom hem inte så länge sen,,har jobbat idag med :) och nu bakar jag cheesecake med pepparkakor :) det blir nog göttt :) man ska testa något nytt xD älskar pepparkakor :) ikväll ska jag nog göra fotbad och skämma bort mig själv lite med ansiktsmask och sånt, det blir nog mysiigt :) nu måste jag ringa några samtal så vi höres ha det bra sötiisar Puss puss

Ps: låten i förra inlägget är bara sååååå bra, texten äger :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0