Söndag

hej hopp sötisar :) idag flyttade jag då då :) gick upp 6 idag :/ vi har  skruvat och fixat hela dagen idag ... glad att jag har R som hjälpte mig sjukt mkt...tillsammans är vi bäst på att skruva grejer :) när dom andra åkte hem så gick vi köpte pizza,, det blev verkligen nyttig start på studentlivet :) först donken till lunch och sen pizza :) min pizza gubbe gillar mig redan tror jag :S och såå tror jag att det bor bara killar här :/ jag har bara sett killar , och så bor det en gubbe brevid typ :S just nu ser det för jävligt ut här, men jag har iallfall två julstjärnor och minijulgran , så julkänsla har jag ialllfalll ;) och rosa badrum det var det viktigaste haha.... imon blire det skolan först och sen sätte ihop bokhylla :) det fixar vi...det är sköönt att jag slipper sova själv första dagarna också...R sover nog här både imon och tisdag :) men nu ska jag gå och förbereda mig för sängen... väntar ba på att R ska bli klar snart... vi hörs imon söttisar NAtti Natt

Puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0