Söndag

hej hopp sötiisar :) jag kom hem nyss :) jag och mor var på Ikea , alltid lika mysigt och shoppa med min mor :) idag har jag iallfall köpt lite små grejer , nästa vecka blire allt annat :) men nue är jag trött :) imon har jag massa plugg , det känns redan nu att det blir en stressig vecka :s fast det blire skönt när alllt är fixat ... om R inte flyttar samma helg som jag , så slipper jag sova själv första natten iallfalll :) igår klippte hon mig ;) toppa och så :) hon är hur duktig som helst :) jag ska var hennes modell också snart :) det blire kul hahah nue ska jag vila och titta på Oth och GG och sen blire sova tidigt :) ha det bra sötiisar puss puss




Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe låtr kul. jaså menar du hårmodell som förra gången el? :)

2009-11-22 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0