Söndag

hej hopp sötiisar :) igår orkade jag inte blogga men nue jag är på topp igen hahaah pigg och glad :) näää skoja bara :) igår var R här och vi flumma som vanligt då då :) <3 på deii R :) jaha idag blire det plugg :) måste ju göra omtenta på Fredag och nue ska jag läsa massor så jag kanske får VG den här gången , för att förra gången fajla jag med 2 poäng :/ surt men men :=) så nue ska jag plugga och sen ska packa lite och så :) nue är det bara två veckor kvar ...jippie :) men det känns redan nu att det blir jobbigt att flytta, kan inte nån annan fixa allt och jag flyttar in när allt är fixat :) det skulle vara niice :) haha vi höres sen sötiisar puss puss



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0