Söndag

Hej hopp ...jag är skittrött idag , men jag är redan vaken...har nyss ätit frukost med mor ;) alltid trevligt...det är typ bara på söndagar jag äter frukost, annars blire det bara kaffe ... dagens planer är : IT-uppgiften som ska in snart och jag har inte ens börjat och så blire tentaplugg också...har tenta på fredag ...:s asså IT ???? jag kommer blir arg ...för tålamod har jag inte...och jag kan inte excel eller ju lite kan jag men vi ekonomer ska tydligen kunna både excel, word och power :s aja plugg, plugg , plugg, låter som en plugghäst men vill man göra något av sitt liv så måste man plugga :) jag trodde faktiskt att det skulle bli jobbigt på högskolan men än har det ïnte varit så jobbigt...ganska slappt faktiskt...:) vi höres sen jag tröttna på IT haha

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0