Onsdag

hej hopp :) onsdag idag då :) och det känns lite konstigt att jag inte har snackat med dej på en vecka nue :/ känns både bra och konstigt :s men vill du ha det så, såå...jaha nu sitter jag i skolan och väntar på gänget haha vi ska försöka fixa det sista på Pm:et idag :) guu va trött jag är idag och idag åkte inte R med s¨å det var tråkigt, , igår var hon med och det var mkt trevligare :) hon räknar dagar tills jag ska flytta hahah , men jag förstår henne faktiskt, ( jävla dryyyga människor  :S) hon ska faktiskt bo hos mig ibland ,iallafall innan hon flyttar :) snacka lite med B igår , alltid lika mysiigt haha MYSIGT ÄR MITT ORD ;) . jag blir nog kvar i skolan hela dag idag så vi höres när jag kommer hem :) puss puss sötiisar


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0