Nja

ska man vaccinera sig eller inte??? nja jag vet inte hur jag ska göra :s min mor tycker att jag ska vaccinera mig, men om jag blir sjuk av vaccinet så vill jag ju inte , men vi får se hur jag ska göra när det är dags för mig :) jag både vill och vill inte , men det är många som väljer att vaccinera sig och dom blir inte sjuka efteråt heller såå man kanske ska göra det ändå :) för att man vet aldrig. aja just nu  vet jag inte hur jag ska göra ... nog om det ... jag har lyssnat på lugna favoriter hela dan idag och dem spelar Backstreet Boys hela tiden typ ... fast BB är bra ju , lyssna mkt på dem förut :) nu ska jag fortsätta läsa kära Mintzberg och skriva opponeringsrapport .

Ciao



Kommentarer
Postat av: TESS

fan inte^^ så klart. man kan ju bli sjuk av vaccietsskiten så nää.. jag tar ju hellre risk att inte bli sjuk en ta vaccion o blu sjuk av det.:/ ursh. hoppas de går bra med pluggandet:D

2009-11-05 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0