Natti natt

natti natt söötiisar :) ska nog sova nuuue....jag är sååå trött :) imon blir det hemmaplugg igen...det är för kallt att åka,..nää vi bestämde oss för att jobba hemma... sköönt xD jag gillart ... hoppas bara att  R klarar sig imon :s just nu håller hon på att jag vet inte vad...hon är irriterad på allt och alla...men jag förstår henne :) och imon ska hon till Sthlm och ska vara borta hur länge som helst (till mån) och hon har inga pengar på mobilen sååå hon kan inte messa .... hur tråkiigt som helst : s ... och det är kallt i mitt rum :/ intressant??? hahah nää nu ska jag stänga den här saken och sooova och dröömma sööötttt om diiig :) ha det bra söötiiisar


Puuss pusss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0