Måndag, Kataströf

hej hopp...måndag idag då...och dagen började inte alls bra :/ sov två timmar inatt,,, fråga inte varför ...för jag vet inte :S sen försov jag mig ...vakna 10 minuter innan jag skulle gå..såååå var det inte för seminariet så skulle jag aldrig gå... fick sminka mig på bussen...men det gick bra :) och seminariet gick också bra...läraren var nöjd och vi behövde inte ändra nåt heller :) så det kändes lagom sköönt för vi trodde att vi skulle få rest när dem andra fick det, men icke :) sen efter så pluggade jag och J till tentan...det gick ganska bra...;) imon blire tentaplugg och onsdag med , känns bra att man har lite tid iallfall ...  nuue är Eve tröööött som faaen ...men jag ska se Fotbollsgalan :) brukar alltid kolla på det.. haha inte för att den är så kul men ... ha det bra sööötisar puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0