Måndag

hej hopp sötiisar :) kom hem nyss :) liite trött :/ idag hade jag ekonomistyrning och jag kunde det mesta av det han gick igenom:) känns lagom sköönt ... men jag hade bra lärare på gymnasiet ;) Rolle var bäst juu :) idag fick ett par skor följa med mig hem såå nue jag är GLAD :) och så ska jag testa silicea om det verkligen gör nytta för håret och naglarna :)

Dagens:
Jag: R, Vad gör du ?
R: Jag tittar på luften
Jag: Va? Luften?
R: Ja, det är massa atomer
Jag: Du, jag tror att du pluggade lite för mkt igår
R: Hahah, ja det tror jag med

hahahahaah sepe xD




Äre någon som har testat?


Kommentarer
Postat av: TESS

Jag har testat det, de funkar de skit bra för mig:D fast jag slutade för svårt o svälja men jag ska börja med dom igen:D

2009-11-16 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0