Lördag

hej hopp :) just nu är jag GLAD ...att hålla en månads gammal människa gjorde min kväll, dag och vecka som kommer haha  :) asså tänk en månad gammal :)  dom som känner mig vet att Eve <3 Bäbiisar :) han var såå gulllig...jag höll han säkert typ i 2 timmar :) dessa små händer och fötter :)  barn får mig på bra humor , jag lekte med hans syster också...hon är tre och jag kommer ihåg när hon var typ en månad :) och nu är hon redan 3 år och hon snacka så mkt så vi hitta varann hahaha... sötiiisar...ja idag har jag också jobbat och så ... nu måste jag dra så vi höres imon puss puss sötiisar 


Ps: Varför tror du mig inte T ? ?? Fast jag vet inte om jag tror på det heller ,,, är förvirrad över det :/



Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

HA! du och dina bebisar;P hehe



Jadu du ser ju själv vad du skriver så:P ;D därför:D DU kommer nog över honom snart och du slutar "umgås" med han^^

2009-11-08 @ 19:44:19
Postat av: Eve

hahah han är sååå söööt :) HAHA du känner mig rätt bra va?? haha ja men nu har jag slutat ..jag lovar ...

2009-11-08 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0