Faen Faen

hej hopp sötiisar ... idag har jag typ pluggat hela dan och nue orkar jag inte mera..nu har jag börjat blanda ihop saker och det är inte bra..imon har vi repetionsföreläsning och det tycker jag är bra... för imon måste man kunna allt :/ så nu tar jag paus från pluggandet, sitter och dricker tee och äter pepparkakor :) asså när jag börjar äta pepparkakor så kan jag inte sluta och tillslut får jag skit ont i magen :s inte bra ... en annan sak som jag måste berätta och som jag är inte så glad över, är : att nu börjar jag tycka om en person igen.. :s jag trodde att det var över nue , men icke och grejen är att jag vet att du är inte rätt för mig men ändå...du var så söt idag :) men skärp dig nue Eve, men faen ska jag göra åt saken , några förslag??? aja det går nog över snart hoppas jag :) ha det bra sötiisar puss puss


Ciao


Kommentarer
Postat av: sanna

om du tycker om personen tycker jag inte att du ska tänka så mycket, blir lätt att man överanalyserar, följ hjärtat, go for it :D

2009-11-11 @ 17:46:33
URL: http://sannabrolin.blogg.se/
Postat av: sanna

nja det går inge vidare ;/ det är ju så sjukt mycket man ska kunna, blir bara förvirrad! går det bra för dig? :)

2009-11-11 @ 18:02:23
URL: http://sannabrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0