Torsdag 21/05-09

hej hoppp...vete faen va jag ska skriva..men käände för att skriva lite...jag kan ju berätta att jag e trött på dej .... bryr mej inte länge ...jag orkar inte hålla på så....... :s ..ja juste T ska vi åka på t eller...? kom igen ..du måste..jag kan faen inte åka själv och hälsa på Blåbär...det var skit länge sen jag träffa B...hahah :) ja faen ska jag göra idag då...? sova kanske ? ...så jävla tråkigt väder idag också...det regnar .... :( ...men aja nu ska jag fortsätta jobba....

Saga var här nyss och hälsa på mej... sötis.... hon ska komma till mej i helgen och måla naglar igen, tror jag .. :) och så kommer A i helgen....skit länge sen jag träffa henne... Saknar dej , gumman...

Ps. jag har gula naglar idag... intressant och veta?


Ciao

Kommentarer
Postat av: tess

jo jag hänger men kan ju itne bara lämna dig ensam med den dära:P haha



kul kul naww gulligt..





ja mkt intressant o veta

2009-05-21 @ 20:52:26
Postat av: Anna

Hahah.... Japp! Jag kommer ))) Det e bara en dag kvar...

2009-05-21 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0