Fredag 15 maj

jaha faen ska jag skriva då...jag e jätte jätte trött idag...vete faen varför men men ...NP i Matte C halva dan idag typ...det va svårt men inte jätte jätte svårt...fast dem flesta tyckte det...nästa vecka är det bara två dagar i skolan...faen va skönt... T ska vi t Vås på tisdag eller? Och stekaaa lite...haha ....På måndag ska jag t doktor igen och lämna blodprov..värsta läskiggt ju...tänk om jag svimmar..jag har ju blodfobi typ.... :) men men då kanske han berätta varför jag får blåmärken hela tiden ... :s  .....nu e det bara typ 3 veckor t studenten ..det känns både läskigt och kul ..... :) ja nu orkar jag inte skriva mer...hahah måste jobba typ... .) Imon e melodifestivalen..Jag har tre favvo Litauen,Norge och Arash....hahah jag tror att nån av de vinner......kul att dem lär folk ryska ord....fast helt onödiga ord... :)


Du gör mig glad, fast bara ibland.... :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0