:) :(

Hej hopp..längesen jag skrev men idag kände jag att jag måste skriva lite...idag jobba jag....och sen kom Saga hit , asså hon får mej på så bra humör...jag målade naglar på henne...och så fick hon massa smink och så...hon är jätte söt...jag fick blommor av henne när hon kom och så på dan när jag jobba var hon och hälsa på mej och då fick jag e teckning av henne.... det stod : Till Eve från Saga... hon gulligt e inte det dååå...asså hon e 6 år, men e så smart....hon ville inte gå hem, hon skulle stanna här me mej...haha.. jag var lite lessen innan hon kom, men sen blev jag glad av henne..hon e så glad....men nu gick hon hem iallfall...hon skulle komma tillbax imon så hon så får se hur det blir.... :) ....ja annars har det väl inte hänt så mkt..det e skit mycke i skolan nu..men det snart slut ...jag och T har G i idrott nu iallfall..och det känns sköönt....visst T???....igår gymma T och tittade på..fy faen lite pinsamt var det ju..det var typ bara killar som gymma och dem tog i så fort jag kolla på dem...roliga var dem... :)  ...om jag säger P och Annons vad säger du då T? ahahah ..vi är knäppa, men såna e vi... .:) ...

jag måste ba  säga en sak : SLUTA LEK MED MIG:.... :(


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe naww va gulligt:D



hehe ja skönt att vara klar em den dära idrotten:P

haha just jag jag skulel ju skriva en announs om polis;D hihi



hm vem ska sluta leka??

2009-05-09 @ 19:34:39
Postat av: Anonym

vem leker med dig ?

2009-05-14 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0