24/05-09

Söndagar e trökiga....fast idag har jag hunnit göra ganska mycket...igår var A här..faen  vA vi skratta...asså när vi träffas så har vi alltid kul...vi har spec humor, hon och jag..det blev massa kort också..för att vi älskar att ta kort ....och så fick jag presenter av henne...jag får mina studentpresenter i goo tid, det e bra det..nää men jag fick dem nu för att det är inte säkert att vi träffas innan jag tar stundenten....det e ju typ om tre veckor...faen läskigt.... :) det var iallfall skit kul och träffa dej gumman... :) ...Idag började jag dagen med att städa mitt rum...och samtidigt städa mi dator.... .:) ..sen kom Saga hit, jag målade hennes naglar och sen gick vi och plocka blommor....det var jätte kul och mysigt...man blir glad av henne...det var så fint väder också....:) men nu regnar det.....nu ska jag plugga lite, har prov imon och måste skicka filosofin också...måste göra allt nu...jag ska t R också ikväll och hälsa på henne...ahah det var ju verkligen länge sen jag träffa henne..typ i fredags..hahha :) men ajja nu ska jag plugga iallfalll,,,


Ciao

  Sagas naglar, olika färger..hon ville ha det så idag...

Kommentarer
Postat av: TESS

nice:D alltd bra emd studentpresentter i god tid:D bättre de en sent:D fan regnade i hyttan när jag avr där vid 2 :( blää.. nice färger

2009-05-24 @ 18:03:00
Postat av: Anna

Hahah väntar nu på din besök till Stockholm ))))

2009-05-25 @ 17:19:53
Postat av: Eve

haha okej jag kommer... :) du har ju snart lov och jag me ... :)

2009-05-26 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0