Söndag 8/3-09

hej hopp...jag tänkte bara fråga hur faen kunde snälla , snälla låten gå vidare till Globen ??...vem röstar på den låten?? skit dålig..t.o.m Amy var bättre...tänk om Snälla, snälla vinner hela och ska åka till Ryssland ..hon kommer ju skämma ut hela Sverige...vilka kläder hon har.då.blåa  stövlar och värsta konstig klänning..faen va fult...och håret kunde hon väl fixa ,men nej det skiter hon i ....dålig e hon iallfalll....




nog om det..nu ska jag fortsätta skriva min bokanalys...jag skriver om boken Vingklippt ängel...jag tycker att alla borde läsa den...skit bra bok...skrämmande....och lite rå...




CIao

Kommentarer
Postat av: TESS

hm jadu jag undrar med vilka j*ävla idioter som rösta på den. Om den går vidare till ryssland kommer jag skämmas som fan, shit pinsamt.. hehe den boken e ju bra ..:D hoppas de går bra att skriva

2009-03-08 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0