Sista mars

hej hopp..gu det var skit länge sen jag skrev....men det har varit ganska mkt i skolan och så...men nu e det ganska lugnt och nästa vecka är det lov....hur sköönt som helst...vet inte än vad jag ska göra på lovet men jag ska ialfalll ta och åka t Vås nån dag...idag e jag hemma och sjuk....jag mådde inge bra när jag vaknade i morse så jag stannade hemma...det var inte så mkt i skolan idag heller...som jag behöver oroa mej för....men det e tråkigt hemma....och så e det så nice väder idag och måste vara hemma...solen skiner idag så det e ju idag man ska steka ....hahah o så kan jag berätta att i lördags skrev jag högskoleprov och det gick väl så där...inte så bra..det var ganska svårt...en saksom hände igår är att jag halka igen...det e typ 3 gången...och idag har jag ont i hela kroppen typ...speciellt i armen idag och inte rumpan som hade ont i igår....))))) ja men det var väl det...idag ska inte göra så mycke...vila...för imon måste jag t skolan..vi har NP i svenska B.... typ från 8 .30 till 14.00...men man behöver inte sitta hela tiden...)))) jag ska försöka skriva lite oftare ...


  Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Jippi snart lov man längtar;) nja du missar ju inget:P stackars dig blir nog bättre ska du se:D uhh nationella. nä de vill jag itne ens tänka på..

2009-03-31 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0