5/03-09

hej hopp...5 mars idag....snart fyller jag år ...inte för att jag längtar men ändå kan väl nämna det ...jag har inte haft tid och skriva, har haft mkt och göra i skolan o så...vi har massa prov och redovisningar...idag hade jag prov i ekonomi och så hade jag religion redovisning också....både två gick väl så där...imon har svenska redovisning och det känns väl så där...lite jobbigt faktiskt....det är väldigt jobbigt i skolan just nu....nästa vecka har vi mkt och göra också..vi kommer var mkt i vås nästa vecka...Uf mässa nästa vecka och så...nog om skolan...jag längtar till vår...asså jag tycker att snön kan smälta bort nu....trött på att det snöar och kallt....hallå har ni sett den rätta för Rosing..herregud en 19 åring och hon som e 35 ..tror hon verkligen att det skulle funka mellan dem... hon kommer säkert välja han också..han e skit söt , det måste jag säga men han passar inte ihop med henne....)))) nu ska jag göra lite nytta...hade bra


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe we know that you fyller år snart:D hehe ja men skojs med redovisningar:P hehe ja men exakt bort med snön. asså ja jag tycker de är ekligt -.. han e ju i min ålder ju och hon nästa pansionär ju.. herre gud

2009-03-06 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0