20 mars

hej hopp..länge sen jag skrev....har inte haft tid..har jättemkt göra i skolan just nu..verkligen jobbigt..men det är lov om 2 veckor så det känns bra...ja fredag idag....sköönt...har inte hänt så mkt i skolan just idag...jag satt och väntade på T halva dagen typ, hennes lärare är ju som han är...dem fick vänta 2 timmar och sen hade dem lektion i 10 minuter...jobbigt...ja juste jag hade bokprat idag...det gick bra, tycker jag....tänk snart tar jag studenten...känns både kul och läskigt...nästa vecka har jag högskoleprov..vi får se hur det går då....spännande...men jag har massa annat och tänka på så hinner inte tänka så mkt på just detta...)))) har jättemkt och plugga i helgen...men sånt e livet...måste väl hitta orken till att orka plugga det sista...och just är det extra jobbigt när det är så fint väder ....skitfint..fast blåser lite kallt, men annars är det mysigt...känns sköönt med vår faktiskt...nu tycker jag det räcker för idag faktiskt...har lite saker och göra....



v 12 Bokprat
23/03 Psykologi B inlämning
24/03 Ekonomi inlämning
25/03 Svenska redovisning
27/03 FIKA Prov

28/03 Högskoleprov
1/04 Np Svenska B



Kommentarer
Postat av: TESS

mjo de kan man lungt säga.. haha nu vöerdriver väl du,, de va ju jag som väntade på dig XD som vanligt;;P men jaaa de va j*vligt jobbigt att v'nta två timmar.. helt knäpp.. ja så mkt hoppas de går bra:D

2009-03-20 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0