Tisdag

e på jobbet.... igår var jag och Peter på handledarekurs...guu va tråkigt det var..asså tanten som prata va sååå dryyyggg..... Peter tyckte också att det va skit tråkigt..men man måste ju gå sånt för att jag ska kunna övningsköra me han..men nu kanske tjag ar körkort i snar framtid..hahah asså det blir fara för allmänheten....ahha nej jag ska nog fixa det.... jag och R ska ju övningsköra tillsammans så det blir nog bra....igår fick jag också mi biljett...hoppas bara att jag åker nu, så inte jag eller dem i Sthl ändrar sig eller nåt...man vet ju aldrig ... men annars ska t Sthl nästa vecka , ska ha semester en vecka.... hahaha faen va kul vi ska ha A..... asså jag behöver komma bort ett tag , och rensa mina tankar .... jag måste sluta tänka på dej också.... :(  men ajjaa nu ska jag jobba....hade


Puss, puss
Ciao


Kommentarer
Postat av: T

haha trafik fara kan man vara ändå:P hihih

hehe hoppas de blir stock denna gång da:D



hehe jo jag sms innan såfall:D

2009-06-23 @ 17:49:29
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0