Söndag...

hej hopp...trött jag e idag....kul va det igår iallfalll.... jag var me R igår... vi e knäppa...det bara vi som kan lyckas med det vi gjorde igår... men annars hade vi jätte mysigt igår... vi kollade på film och heta killar...hahah den blonda var snyggast iallfalll R....haha sen höll vi på att skratta ihjäl oss....kom B igår eller ?? haha R tycker också att jag pratar konstigt..asså med konstig dialekt typ...men det tycker inte jag ... .:) ajaa.. idag kommer Saga hit ... gullunge... :) men nu måste jag städa mitt rum... jag orkar inte men jag måste plocka kläder och så... faen en vecka kvar till studenten....spännande och läskigt.... men kul också... fast tänk om jag inte kommer in nånstans faen ska man göra då ... en tjej i klassen sa här om dan att man kommer bli psykisk sjuk om man ska bara sitta hemma.... men aja man ska hoppas på det bästa iallfall.... nu ska jag städa.... 4mok


Ciao

Kommentarer
Postat av: T

heh va roligt... va seriöst kan man bli de??

2009-06-08 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0