Onsdag

hej hopp...faen va trött jag e idag...lång dag...var tvungen börja jobbba kl 9 annars brukar jag börja kl 10..men men ...ska gå och sova snart tror jag...jaha va ska jag skriva om idag dååå....just nu sitter jag vid min mors datorn och hon e väl inte så glad för det men....jag orkar inte starta min datorn...den har blivit såå trööggg också..vete faen varför...:( ...annars har det väl inte hänt så mkt idag...varmt det e ....man ska väl inte klaga men det e för varmt tycker jag ....och så har jag kommit på att jag har nå spec band med chaffisar...asså jag skullle säkert passa att jobba som lastbilsschaffis....ahahha men faen helller.. men aja man vet aldrig ..nu m¨åste jag sluta...hade



Puss puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0