Måndag

jaha så va det måndag igen..ny vecka...faen tiden går fort....men den här veckan skulle det bli fint väder...så det e nice.. fast det spelar inge roll för mej typ..jag ska iallfalll jobba ... fast fint väder så e det fler heeetisar på campingen hahaha...T du måste komma hit nå dag ..ahah och kolla in dem...ajaa asså nu e jag trött på dej på riktigt och har bestämt att skita i allt, spec dej....du förtjänar inte mej faktiskt..... :(  men nu måste jag jobba....ha det gött


Puss Puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: T

hehe men skönt med ny vecka.. faen va nice. det blev ju fatkiskt fint väder så jag e jätte glad:D jaså jag kanske ska ta mig en tur förbi campingen^^ hehe ja de ska jag. kommer nog förbi på onsdag. efter jag klipp gräs:P



va bra.. men du e för bra för den du skiter i vem de nu e:D

2009-06-22 @ 13:50:37
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0