Juni

hej hopp.....kom hem värsta tidigt idag...nä men tala om pinsamt...så jag vete faen va en  kille  höll på me igår ...han flörtade som bara den ...jag och  T satt och vänta på nåt.. så kommer de en  kille och sätter sig värsta nära mig och jag och T kollar på varandra och så bryr vi oss inte mer om det tills han börjar prata me mej...han ville veta allting typ...va jag plugga , och så tyckte han att det va coolt att  jag kunde ryska,, .jätte pratglad var han iallfall och bra självförtroende me .... han gillade tydligen hur jag prata för han upprepade hela tiden det jag sa... T ? pratar jag verkligen så som han gjorde när han upprepa ? ...hahah....asså det var precis som att han kände mig eller nåt..sen ringde hans mobil och så gick han ....kul va det ..... han var inte ful heller.. :)  96 byxor hade han...T höll på att skratta ihjäl sig iallafalll.... hahah sen på bussen hem hade vi skoj också..vi hade lite tråkigt och så var vi övertrötta så vi satt och sjöng...folk kolla lite konstigt på oss men men... ..... nu e det typ inge mer skola för min del typ.... asså vi kunde lika bra ta studenten redan nu på lördag..fattar inte varför vi ska vänta till nästa lördag...men faen jag tar studenten om en vecka....det känns overkligt... :) aja nu orkar jag inte inte skriva mer.... T tycker att jag ska skita i allt och alla och åka till USA...haha vet inte varför hon tycker det men ...


Ciao

Kommentarer
Postat av: T

HAHA jag håller med dig men fan va ncie han gick annars hade jag ju skrattat ihjäl mig.. HIHI^^ Det va ju kul o sjunga tom en gubbe somnade ju så vi lät ju inte allt för jävligt;) hihi USA .. haha du ska jag ha ett eget program swedish girl söker ^****************** :P MOHAHA

2009-06-03 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0