;)

hej hopp....fint väder det idag ...jag trött på att det regnar hela tiden typ..inte för att det spelar nå roll för mej men tråkigt med regn....jaha en vecka efter studenten och det känns ju ganska niice..men istället e det mkt annat som händer just nu... jobbar varje dag typ.....trött som faen.... hoppas jag kan åka t sthl snaart...skulle dit imon men det blev inte så...så får se omdet går nästa söndag kanske.... A väntar på mej juuu...Guu va vi ska steeekaaa...hahah Midsommar dååå..ja igår blev det liite för mkt snaps tror jag ....jag mådde inte så bra ...men det gick över fort iafalll.. jag ska nog hålla mig t cider....haha idag skulle jag leka med Saga, men det blev inte sååå...så imon kanske....vi får se hur jag mår dåå...just nu har jag så jävla mensvärk så jag håller på att....jag vet inte vad.... :(

allvarligt så har jag liite ångest också....asså faen ska jag göra om jag inte kommer in nånstans..och om jag kommer in så måste jag flytta ju...hur ska det gå.... asså tiden går fort och snart e det dax att bestämma sig säkert..men guuu...aja just nu orkar jag inte tänka på det ....måste dra nuuu..


hade

Ciao

Kommentarer
Postat av: T

Jag är också trött på regn.. hehe cider e nog en bra ide att du håller dig till:P hehe

Men Stackars fan va jobbigt.



Men du kommer nog inte någonstanns ska du se:D

2009-06-21 @ 18:06:22
Postat av: E

hahah ja det tycker jag me ... :) japp men det går över nog... kommer inte ? menar du inte tvärtom gumman? hahH

2009-06-21 @ 18:17:11
Postat av: T

Sorry menar KOMMEER IN ..

2009-06-25 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0