:) ;)

tja tja.....igår var jag och T i Vås och sprang runt lite....skit kul iallfall fast det regnade....och vi höll på att missa tåget dit.... jag skämde inte ut mej alls, bara lite.....T tyckte det var jätte pinsamt och vara  me mej för att jag e så högljud alltid....men det e inte sant... .. :) jag köpte regnskor iallfall.... eller sportskor som jag kan gå i när det regnar....det tog tid när jagtesta skor och det var ju inte lätt när killarna i affären gick glodde p å mej hela tiden... och så hände liten olycka me mitt hår, men min mor fixade det när jag kom hem.... det var ju tur det ....vi klarade oss nästan utan pinsamheter igår.... jag älskar ju killparfym och igår spraya jag liiiiite på mej på kicks...en gubbe tyckte att det luktade gött iallfall...folk höll på att kvävas tror jag , men det var bara lite jag spruta..och det lukta gött faktiskt.... och så kan jag berätta att jag har värsta blåmärke på armen för att T gick och slog mej hela tiden igår för att jag får inte tänka på en visssss person..vi nämner inga namn här....det blir nog bäst så .... men allvarligt jag ska fösöka glömma en viss person på sant...hahah saknar Saga faktiskt...det e hon som brukar säga "på sant"... ja men nu ska jag försöka göra det jag ska ....e i skolan för sista gången idag.... T sitter brevid och sjunger svennebanan låten fast i ny version....ahhah men ha det bra


Ps. T raggade sten hårt på killen som vänta på tåget med oss....



Ciao

Kommentarer
Postat av: T

HAHA inte vårt fel aqtt det dära jävla tåget kom för tidigt o bussen var proppad med ungar.. dom får skaffa egen buss va faeen:P

HALLÅ du e ju högljud när du skrattar iallfall^^ hörs ju långa vägas till någon kontinent långt borta... ohh ja men vad gjrode det dom va ju snygga inne på skor affären ;) hihih DU SPRAYADE MKT ^^¨man kvävdes:P JA men inte mitt fel du tänkte på **************** hela tiden o just därför har jag kommit på min svennebanan vesion;) grymt bra:P

2009-06-11 @ 09:49:58
Postat av: T

JAG RAGGADE INTE ALLS STEN HÅRT;) DEN AV JU HAN:P

2009-06-11 @ 09:50:44
Postat av: Eve

va står ************** då? nää glöm det... ahhaha men svennebanan låten e skit bra ju...men ska vi dra t Ica nu eller kolla läget....

2009-06-11 @ 09:54:58
Postat av: T

HAHA det står för Mister ****** ;) hihih svenne banan svenne banan ohh yeahh sjung lite va:P japp jag måste host* kolla om det finns några snygga elelr mena goa bullar;)

2009-06-11 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0