en dag kvar...

Studenten imon dåå.... faen va nice, men jag e nervös redan idag...och vädret e ju intedet bästa precis... faen men men.... ja idag har det väl inte hänt så mkt förutom att comviq hade problem så jag kunde inte skicka eller ta emot sms... det funkade första och sen märkte jag att min mobil var för tyst ...så jag ba testa skicka ett sms t nån men det gick inte ...jag ba faen..så bytte jag mobil men det funkade ändå inte...så jag ringde t min mor och så att hon skulle skicka sms t mej men det gick inte heller...så jag fick ringa t comviq och klaga liiite ...men dem fixade det till slut, men jag får ju panik utan min mobil...jag höll på att jag vet inte vad....det e bra att va själv hemma då...för annars skulle det inte vara så kul för nån....jag fick låna min mors mobil i några timmar och det var ju bra....nu har folk hennes nummer också..hahah ;) ja juste jag skulle på dop idag men det blev inte av för att tjejen blev sjuk..:( sötiiss... jaah studenten imon då.....tänk att man har längtat i flera år på den dagen och nu e den äntligen här...undrar hur allt kommer att gå imon..men vi får väl se.... nu ska jag jobba liiite till och sen hemma och sova..ska uppp vid 5 imon tror jag .... guuu ...men ajaja



Ciao

Kommentarer
Postat av: T

hehe jobbigt när comviq krånglar man dör ju utan sina sms och mobilen:P naww trkgit hon blev sjuk:(

ohh jag studenten shit kul:D

2009-06-15 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0